torsdag 7. februar 2013

Presse-Bildene

Endelig fikk jeg også se mine "presse" bilder. Jeg ble ganske fornøyd når jeg så de.. Og ser virkelig hvor fort tiden går, disse bildene ble tatt i sommer og D-E ser jo så liten ut. Bare så nydelig da! Han har forandret seg så mye siden sommer. Nå har han litt med barne ansikt og ikke det baby ansiktet.




/Bildene tatt fra FEM.no

Jeg må også si; TUSEN TAKK for alle søte kommentarer i går. Dere er virkelig snille.

Så hva syntes du om gårsdagen episoder? Jeg vet ikke helt hva jeg syntes enda.. SKUMMELT! 

4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder Sara!

    Klem Toya <3

    SvarSlett
  2. Synes det var kjempe morro å se deg "live" alltid morro når man har fulgt en blogg en stund :)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! :) <3 Jeg såg deg på unge mødre!! :D Du er en av mine favoritter der! :) Du er så flink mor til D-E <3 Klem

    SvarSlett

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.