mandag 16. september 2013

Gravid uke 21

Enda en ny uke i svangerskapet, skal si tiden flyr avgårde.. Tenk at jeg er 21 uker alt, ikke så alt for lenge så har vi lillebror i armene våres. Gleder meg mer og mer for hver dag som går. Dette svangerskapet er så lett og vanskelig samtidig, nå er jeg jo mamma fra før av så er ikke alltid like lett og lytte til kroppen hvis jeg er sliten. Da er det alt annet som må ordnes også. Holder jeg på for mye får jeg nedpress, og det er ikke så bra. Fått beskjed av jordmor om å ta det med ro. Så prøver å handle etter det.
Termin: 27.Januar.2014
Trimester: 2
På vei: 21+2 uker 
 Neste kontroll:  19.9
Kjønn:  Gutt
Navn: Matteus
Innkjøp: Litt klær
Hevelser og vann i kroppen:  Nei, egentlig ikke. Men kan hende jeg får litt på kveldene hvis jeg har stresset mye. 
Hodet ned:  Nei.
Aktivitet: Mye aktivitet om kvelden rundt kl 18.00, moro og kjenne en liten hyper baby!
Tungt:  Nei.
Kynnere: Har ikke så mye kynnere lenger.
Hodet festet:  Nei.
Barnerom:  Sover på rommet vårt. Holder på og pusse opp et nytt barnerom nå.
Mangler av utstyr:Vogn, bilsete, tripptrapp stol, bæresele, utsyr til seng, stellematte, soveromsmøbler og litt klær.
Utstyr: Vugge, klær, dyner, vinterpose, skinnfille, vippestol, babygym, stellebord og sprinkelseng(usikker på om jeg har lyst på en annen)
Av smak på: Hvitløk og mat med mye krydder i, får jeg i meg det blir jeg veldig dårlig. 
Sulten:  Er egentlig ganske sulten, men holder med å dytte i meg eple..
Matkick: Fortiden er kakao veeeeldig godt! Baremåhakakao!
Plager: Føler meg helt frisk og rask! Koser meg
Humør: Humøret er mye mer stabilt nå. 
Utålmodig: Nei kan ikke si det, men gleder meg til å møte lillebrorprinsen..
Sykehusbaggen: Ikke pakket, litt tidlig..
Høygravid: Nei. 


Ukens magebilde:

Instagram: Himmeldus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.